Targoviste in imagini

miercuri, 20 iunie 2012

LA MULTI ANI, GABI BORIGA!



Un lider, unul dintre edilii de top ai Romaniei, primarul Gabriel Boriga, a reuşit să treacă peste piedica pusă inconstient de către USL societăţii civile românesti.
Primarul nostru a dovedit că binele, adevărul şi sacrificiul înving întotdeauna.
Un tânăr şarmant, altruist care a servit oraşul şi oamenii lui, aşa cum nu a mai facut-o altcineva până acum.
L-am întrebat într-una din zilele geroase ale lunii februarie (când solidarizam în acţiuni caritabile cu zonele calamitate din Vrancea şi Buzău), cum reuşeşte să facă faţă, să fie în zeci de locuri într-o zi, să asculte şi să rezolve cât mai multe probleme individuale şi colective ale târgoviştenilor. Iată ce mi-a răspuns după ce tocmai descărcase o serie de bunuri pentru cei în suferinţă:

“Este dificil să mulţumeşti peste optzeci de mii de suflete, dar eu îmi propun să realizez mai mult decât cred uneori că sunt capabil. Doar am fost sportiv, am învăţat sacrificiul şi autodepăşirea! Dacă ai şti câtă forţă sănătoasă este în fiecare dintre noi şi … e păcat ca eu să nu o exploatez la maxim, pentru că de-asta mi-a fost dată! Nu sunt un om de birou; vreau să merg printre oameni cu capul sus, conştiinţa mea să fie împăcată din respect faţă de mine însumi, faţă de semenii mei şi mai mult de-atât, faţă de Alex, fiindcă întotdeauna copii imită, ei au modele şi foarte uşor poţi mâhni sau bucura un copil. Vreau să fiu o sursă de pozitivism pentru târgoviştenii de orice vârstă, nu numai pentru fiul meu!” (Gabi Boriga)

Astăzi nu voi face nicio acţiune de dezgolire a oamenilor care încă nu au învăţat exerciţiul dărurii. Recunosc că am trimis Andreei Kreţulescu şi altor  opt jurnalişti, moderatori şi/sau reporteri, materialele din REVISTA NATURE şi ziarul Frankfurter Allgemeine Zeitung. Consider că nu am fost singurul. Am lucrat la optimizarea traficului atât pe REVISTA 22, cât şi pe HotNews, asfel încât vrând-nevrând, ieri a fost necesar să se iasă cu lămuriri legate de plagiatul premierului. Mă opresc aici, pentru că astăzi nu dezbrac pe nimeni. Dincolo de răutăţile şi meschinăriile provocate în special de unii membrii PSD, printre ei sunt şi mai mulţi în care sălăşluieşte binele.
Sunt indivizi pe care dacă-i „dezbraci” nu găseşti un om gol-puşcă, ci cu bucurie vei vedea omul îmbrăcat frumos pe dinăuntru.

Astăzi, vin cu rugămintea publică, atăt către Consiliul Judeţean, Consiliul Local PMTgv, cât şi către Preşedintele Consiliului Judeţean, domnul Adrian Ţuţuianu, să nu facă greşeala lipsei de comunicare şi să colaboreze pe linia dezvoltării proiectelor începute şi să nu trateze politic nicio acţiune care este în folosul comunităţilor pe care le reprezintă.
A fi împotriva ta însuţi, este atitudinea acelui “gică – contra”, care nu mai are adversari închipuiţi şi/sau reali. Este pur şi simplu o stare individuală, conservată de către frustraţi de toate felurile, veleitari şi megalomani care strigă “pe ei, pe ei!”, tocmai de teama neputinţei lor, sau a altor interese meschine.
Cred cu tărie că vremea sindromului “Cain” a apus, iar oamenii între timp au învăţat să fie solidari, întrucât orice atac împotriva comunităţii tale, mai devreme sau mai târziu, provoacă efectul de bumerang propriului confort existenţial.

Astăzi mă voi opri aici.

Astăzi este ziua de naştere a primarului meu,  a primarului celei mai longevive capitale a românismului, Târgovişte!
Astăzi este ziua de naştere a unui om puternic şi ... îmbrăcat frumos pe dinăuntru.

La mulţi ani, Gabriel Boriga!

@ Cristi Iordache

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu