Expertii in sociologia comunicarii, imi place sa cred ca stiu faptul ca cel mai mare impact mediatic este cel vizual.
Aici au dat cu bata-n balta!
Cand ma gandesc ca toata campania vor fi urmati si urmariti de o imagine antipromotoare, cu o semiotica de rahat, ma intreb de ce dracu' nu au ales "ADER", o simbolica ce nu intra
in ambiguitate, ba mai mult, se transmitea izomorf in cele mai multe dintre cazuri si intra in simbioza directa cu receptorul.
Practic, ADER, facea cat toata campania la un loc.
Practic, ADER, facea cat toata campania la un loc.
ARD si ADER au rol de pictograme extreme aflate la poli opusi.
"Mintile innobilate" ale fortelor de dreapta au ales intre foc si aer. Numai unul este compatibil cu viata.
Si fiindca tot vorbeam despre limbaj si mesaje, un proverb spune ca "fiecare pasare pe limba ei piere".
Deie Domnul sa ma insel!
@ Cristi Iordache
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu